Sultansolak bu benim 2.gebeliğim ve 2. Sezeryanım olcak ilk gün cok agrın oluyor ama dayanılmayacak kadar değil inanki akşama zaten kalmıyor okadar ağrı benim kalmamıstı sürekli yürümen lazım yürüyüş yap nekadar fazla yürürsen okadar çabuk iyileşirsin ben 1 haftada iyileşmiştim beni gören şaşırıyordu eve gelir gelmez hiç oturmadım herkes otur artık diyordu o yüzden yürümek iyi geliyor hapşururken öksürürken cok zorlanıyorsun dikişlerin ağrıyor 1 gün agrın cok oluyor ama 2. Gün hafifliyor zaten sonrası yatıp kalkmakta zorlanıyorsun sadece ben bi süre yattıgım zaman yüksek yatıyordum rahat kalkayım diye bende cok korkuyorum suan ama ameliyat ortamından korkuyorum panik yapıyorum hemen ondan rabbim kolay doğumlar nasip etsin🥰