Zmr canim bnmde rahimimde perde vardi, 37. Haftada dogum yaptim cok şükür. kendine dikjat et hic moralini bozma Allah büyük. Bana neler neler diyen doktorlar olmuştu ama Rabbim izin verdi ve 37 de saglikla kucagima aldim yavrumu şükür. Dogum hikayemi yazmıştım okuyabilirsin. Rabbim sana da nasip etsin insAllah 😚