hanife-71 kızlar merhaba 30.haftamdayim akintim cok fazla oluyo hatta bugün yürürken suyum geldi diye korktum bazende çocuk hareket ederken sanki altıma kaciracakmis gibi hissediyorum ve asiri rahatsiz ediyo sanki cocuk cikacakmis gibi hissediyorum sizce normalmi bu?
Elcintoytekin hanife-71 bende 30+1 bende de oluyor bebek hareket ettikçe baskı yapıyor akıntı gibi gelmesi de normal bende de oluyor yoğun beyaz bi akıntı hemde
seyma-coskun-35 hanife-71 hepsi bende de oldu korktukçada arttı hatta 32 haftalığım akıntım azaltı bi hapşırıp öksürürken gülerken yani istemeyerek bilmeyerek kendimi kastığım zaman çişim geliyo iç çamaşırıma aşırı simir bozucu birşey dışarı çıkmak istemiyorum o yüzden zırt pıtt wc ihtiyacı duyuyorum
seyma-coskun-35 hanife-71 sen oranı sil peçeteyle o akıntı felan çok kalmasın orda sık sık değiştirebilirsen iç çamaşırını değiştir vücudun kendini doğuma hazırlıyo hormonlar progesteron ve östrojen hormonların dengesiz çalşışıyo oranın mekanizması afallıyo bağzen mikrop zannediyo ve kendini korumaya alıyo ondan akıntı felan oluyo birşey olmaz korkma canım benim
Irem71 Akıntı bende de var ama diğer belirtiler yok henüz, akıntı rengi eğer beyaza yakinsa doğumun yaklaştığının habercisidir
Elcintoytekin Irem71 nasıl beyaz hani bunu açıklar mısın doğuma yakın dedin için sordum bende de geliyor beyaz ama o kadar çok değil hafif şeffaf bi beyaz
Ayss7 Irem71 akıntı zaten beyaz sarı olur kahve yanı doğuma yakın olmasını nerden cıkardınz ınsanları korkutmayın
Irem71 Günlük hayatımızda gelen akıntıdan daha beyaz bir renkte oluyor genelde, kasılmalar çok sık oluyor mu peki hareket edince geçmiyor gibiyse eğer erken doğum belirtisi olabilir doktorunuza sorun tabi siz yine :)
hanife-71 Irem71 ani oluyo canım genelde oturup ayağa kalkarken oluyo sürekli değil doktorum yabancı henüz almanca bilmiyorum eşimle gidiyorum oda yarısını anlıyor yarısını anlamiyo 😊
Borann 29 haftamdayım bende. Son bir haftadır çok yoğunlaştı akıntım. Krem gibi aynı kıvamı rengi. Enfeksiyon vardı ilaç kullandım. Ondan mı böyle oldu bilmiyorum merak ediyorum bende
Irem71 Ayss7 bir yerden tasarlayarak söylemedim zaten edindiğim bilgileri aktardım sadece yoksa korkutma gibi bir amacım yok endişelenmeyin
hanife-71 prensesannesiiiii canım bende bilmiyorum ki bence doğum olsa tek akıntıyla olacak bisey değildir bence
Elcintoytekin prensesannesiiiii ben araştırdım canım doğum belirtisi değilmiş o gebelikte sıklıkla görülmesi gereken şeyler stres yapma bende 30 haftadayım bi an endişe ettim
Elcintoytekin seyma-coskun-35 ben artık geçeleri uyumuyorum dışarı çıkınca geliyor ama dışarda pis diye girmek istemiyorum o yüzden evden bi yere adım atmıyorum ☺️