Nur_sen Hic boyle bir dogum hikayesi yazacagimi dusunmemistim ama bunada bin sukur. 40+0da geldi prensesim. Hep normal doğum istemiştim ama nasip sezeryanmis 😑 Benim hamile kalma öyküm mucize gibi oldu çünkü öncesinde molar gebelik yaşamıştım ve 2 kez kürtaj olup 2 doz kemoterapi almıştım. Yaşadığım hamilelik benim 1 yumurtaligimda kist yapmış ve işlevini tamamen bitirmiş diğeri ise yarim işlevde demişti doktorum. 2 sene hamilelik yasaktı fakat bu şartlarda bekleyemeyiz 1 senen doldu 3 ay dene hamile kalamzsan gel tedavi yapalim dendi. Sukrettim sabrettim olacak dedim 3 ay bitmisti cevrem doktora git bekleme vs diye baski yapiyordu ben 1 ay daha bekleyeceğim olmazsa doktor yolu gözükür dedim ve o ay hamile kalmisim bilmiyorum. Adet günüm gecti ama test yapmak hic istemiyorum hep erteliyorum sonunda cesaret geldi sabahın 6sinda testi yaptım ve çift çizgi ben sok olmuştum. Hemen doktor yolu gözüktü. Benim eski gebeligimi bir daha yasama durumum vardı ve sürekli kontrole git gel basladi kalp atışı varmı sağlıklı vs derken üstüne birde dehşet derecede kusmalar eklendi taki 7. ayin sonuna gelene kadar. Sonrasida agirlasma ile gecti malum. Son ayda ise doktorum bebegin ters dönmesini bekleyelim dedi ben bir umut bekledim en sonunda vaktin geldi normalde 38-39 haftada bebegi almamiz lazimdi daha bekleyemeyiz pazartesi gel sezeryana alalım dedi o an ağlamaktan helak olmuştum kendimi o kadar normal doğuma hazirlamisim ki sezeryan giderken ağlayarak gittim bütün hastane çalışanları şaşırmıştı. Masaya alındım ignem vuruldu ve ben uyusmadim elindeki cihazla doz aktardı yine uyusmadim vucudumda nesteri hissettim bu işlem tam 3 kere surdu en sonunda oksijenle beni uyuttular. Uyandığında kızım ağlıyordu yanima getirdiler optum kokladim ve servise çıktık bebeğimi yedirdim bir sure uyu ve kusarak uyandı MOS mor oldu kızım hemen annemler hemşireye götürdüler ben ayağa kalkamiyorum cirpiniyorum ama elimden birşey gelmiyor yanina göremiyorum göremiyorum. Hava verip aspre yapıp yanıma geldi sabaha kadar basinda bekledik ve sabah ağlamayla yine bir morarma 😭😭😭 hemen kızımı yoğumbakima aldılar 3 gün orda kaldı minigim ve sonunda hicbir sorun olmadığını anesteziden dolayı olabileceğini ve cikabilecegimiz söylendi o an bütün dünya benim oldu simdi melegim uyuyor ve ben size yaziyorum. Rabbim hepinize kolay doğum nasip etsin.
TugcEsila Nur_sen canımmm hayırlı olsun Allahım analı babalı büyütsün hem de cok gecmis olsun.. 😍🙏 agrin cokmu nasil hissedyosun sezeryandan sonra:)
fatos2404 Nur_sen inşallah başka sıkıntı yaşamazsanız. Gözünüz aydın hayırlı bir evlat olur inşallah😍🙏💕
Nur_sen TugcEsila cok tesekkur ederim. Ayağa kalkmak çok zor oldu 2 gün agrin oluyor olmuyor değil. 3 gün biraz daha toplarliyorsun.