boncukbiranne Busra2013 Normal canım bebisin büyüyor ve rahme baski yapıyor bu yüzden de sık sık idrara çıkmak zorunda kalıyoruz
Melek3 Busra2013 😅bu günleri mumla aricaksn desem geece yarm saatte bir uyanıp tuvalet gidiyorum uykudan uyanıp gündüz u hiç saymıyorum
MinikMucizeninAnnesi Günde 6-7 kez mi buna sık mı diyorsunuz 😀 28+2 tim 15-20dkda bir maalesef tuvalete çıkıyorum 😃 Artık tuvalette yaşayacağım çünkü daha WC’den çıkarken tekrar geliyor 😀 Bebişler baskı yaptığı için idrar ihtiyacı çoğalıyor cooook çok normal 💋😬
havvatolga MinikMucizeninAnnesi gunduz ayri gece ayri kalkıyorum yoruldum gitmekten tuvalate 31 haftaligim gece 5 6 kere kalkym 😪
havvatolga Busra2013 ole yoruldum ki gece kalkmaktan degisik bisey ya bence bebek bizi gece uyanmalarina hazirliyor. Ve huzursuz bacak sendorumu yasiyorum onceden vardi ama adet donemimde olurdu simdi her gece kafayi yicem
ebruzb Busra2013 günde 6-7 mi 😂 o benim gece kalktığım sayı kız ne günü😂😂 çok normal ilerde daha da sık gideceksin🥵😂