Bus27ra27 Kim diyor bilmiyorum ama arkadaşlar doğurduktan sonra emzirme sürecinde daha çok kilo alabiliyorsunuz eğer dikkat etmez o süt yaptı, çok acıktım,şekerim düştü bilmem ne diye. Emzirmek çok acıktırıyor. Kilo da buna bağlı kalır kalmaz. Vücudun toparlanma süreci var bu süreçte zaten yavaş yavaş kilo veriyorsunuz. Ben sezaryen doğum yaptım ilkinde 22 kg aldım. Eve gelip tartıldığımda 3. Gün 10 kg gitmişti bile. Kendi kiloma inmem 57 6-7 ayı buldu. Ama ben yemekten kısmadım. Tatlıda yedim,abur cubur da yedim. Dikkat etseydim daha çok verirdim. Göbek falan da kalmadı bu arada. Kendisi gitti dümdüz oldu karnım. Korse kullanmadım bir şey de sarmadım. Bu kadar korkmayın.
Son 2 ay da evde spor yapıp, diyetteydim. 2. Bebeğime hamile olduğumu öğrendim. Tekrar kilo aldım 10 kg aldım. Doğuma 2 ayım var 15 kg alarak tamamlarım diyorum. Sorun etmeyin gidiyor. ☺️