canım bende bilecikliyim,Bilecik’te yasiyorum,ama Eskişehir ümit hastanesine gidiyorum. Doktorum Dilek ulusoy. Kendisi çok tatlı,ilgili sorduğun sorulara kafanda soru işareti bırakmayacak şekilde cevaplar veren ve asla seni geçiştirmeyen çok iyi bir doktor. Ümit hastanesi de sezeryan doğum 5.700 TL,normal doğumu bilmiyorum ama epidural normal doğum 6-7 bin arası. Acıbadem kime ne tutturursa sanırım bence o kadar fiyata ve bütçeye hiç gerek yok Bilecik11