Tgbergll Eşim de Alparslan istiyor ama bana söylemi çok sert geliyor ya 🙄 bir de bu ara kimi duysam bu ismi koymuş belki de o yüzden soğumuş olabilirim birazcık Ama koyanlara hayırlı olsun adıyla sağlıkla büyüsünler inşallah 🥰
HavvaGuzey Merve2234 isim çok güzel canım sadece sanki çok yaygınlaştı bu ara o yüzden çok duyuyoruz. Bende Asrın Demir hakkı da fikirlerinizi alırım kızlar
Seymanur0707 Merve2234 Biz hala karar veremedik Ben Ahmet Eymen veya Ahmet Asaf diyorum eşim Muhammet Alparslan’a takmış durumda 🥺
Asyaveannesi36 Merve2234 oğlum olsaydı Alparslan koyacaktık bence harika bir isim kız bizim minnoşumuz Asya koyucaz inşallah 🙏🏻
Azizaslan Kızlar ahirette herkes ismiyle çağrılırmış ve evlatlarına anlamı güzel isim koymayan anne babadan hesap sorulurmuş herkesin kendi fikri ama isim koyarken birazda anlamına dikkat etmek lazımmış bu benim için de geçerli yanlış anlamayın
Cocuksevgisi2023 Merve2234 merhaba aradan baya zaman geçmiş yorumları okudum merak ettim oğlunuzun ismini ne koydunuz😊😂