Kubra-66 canim dogumdan sonra kaymakamliga basvuruyosun cocugun kimligiyle biz hemen basvurduk 15 gun icinde yatiyo sana msj geliyo ben gittim aldim sut parasını birde esin is yerine cocugun cogun evraklarini veriyo is yeri sigortaya bildiriyo ve esinin hesabinada yatiyo para