Mrvtnl Sedef153 evet canım hıçkırık😄☺️ Kalp atışı olsa 7/24 onu hissetmemiz lazım bu ama 5-10 dakikalık bişey sonra geçiyor🥰🥰
_yagmurcuum_ 31 haftalığım günde 2 defa hıçkırıyoruz geçenlerde muayeneye gittiğimde ağzını açıp kapatıyordu sürekli su yutuyor yani doğal olarakta devamlı hıçkırıyor 😂 doktor gayet normal dedi🤗