Selam herkese, göğüslerimdeki büyümeden dolayı önce ultrason çekildi ama daha detaylı bakılması için mr istedi doktor hamilelikte mr çekilebiliyormuş, kadın doğum doktorum da onay verdi onda sıkıntı yok ama nasıl çekiliyor bir fikrim yok yani yüz üstü deniyor ama bu göbekle zor 😆 yani sonuç olarak hamileyken çektiren var mı nasıl oluyor ne kadar sürüyor beni aydınlatın size zahmet.