Emirasaf-annesi 26+4 bugün hic tekme atmadk bebeğim normal mi acaba hep hareketli ama bugün uslu ses çıkarmıyor endişe etmeli miyim
Alka Emirasaf-annesi hiç sıfırsa bence normal değil canım. Su iç baya sola yat. Yani mutlaka az bile olsa kıpırdar.
Yenianneadayi2208 Emirasaf-annesi tatlı birşeyler yiyip su için ve sol tarafınıza yatın. Bulunduğumuz odada sessiz olsun , gerekirse bebeğinizi biraz rahatsız edin.Muhakkak hareket edecektir 😊
Sude-96 Emirasaf-annesi bazı günler hareketleri azalabilir ama hiç etmediyse yani 2.03 kere bile hissetmediysen bence doktoruna yaz veya hastaneye git
Mimik Dun bebim bebegim de hemen hemen hic hareket etmedi, endisenmene gerek yok, doktorlar 27. Haftaya dek duzensizlikler normaldir diyor… Hic mi hissettmedinyoksa normalden cok daha az mi hissettin?…
birkizbirerkekannesi Emirasaf-annesi Hiç hareket etmemesi normal değil. Gün içinde 2 saat içinde 10 hareketi olması lazım. Su için, tatlı şeyler yiyin sol tarafınıza yatın hareketlendirmeye çalışın.
Nutellaaaa Emirasaf-annesi bende 25+4 bdnimde bugun cok hareketsiz cikolata bi iki defa vurmasını sağlıyor o kadar onun dışında hareket yok .hiç durmayan çocuk böyle yani
seraygunel Hareketlerini hiç hissetmediysen doktorunla görüşsen iyi olur bu haftalarda bebeklerin hareketleri düzensiz fakat benim doktorumda, ebemde gün boyunca en az 10 kere hareketini hissetmen gerekiyor demişti. 12 saat boyunca hareketini hissetmezsende gel demişlerdi.