caninsin90 Bebek cok fazla haraket ediyor acaba normalmi bazende acitiyor 39 haftaligim ve kasikda ara ara batik hissinden baska bir sikayet yok suanda
N-h-e123 caninsin90 39-5’im benimde aynı ya sol tarafımda ayağı heralde nasıl acıtıyor. Başka da birley yok 🤦🏻♀️
Alone caninsin90 anammm 39 ne 🤓 allahım 36 dayım yeminle doktora gidip al çıkar şu çocuğu diyesim geliyor 🙈 ki sezeryan olcam 38 de alcak ztn ama ne ağrım bitiyor ne de derdim valla allah yardımcınız olsun sağlıkla gelsin 💕
caninsin90 N-h-e123 ev icinde spor yapiyorum dogumu tetiklemek icin ama yine yok ve aktif olunca fark ettim mutlu olup daha cok dort donuyor karnimda, zarar verecek agirlikta yapmiyorum oysa, 🥺
caninsin90 Alone amin canim hepimizin insallah Bende 36 da oyleydim ki sona dogru yeri daralir diye dusundugum icin halen bole olmasi endise ettirdi beni 😂