Aley01 Merhaba güzel anneler 18+5deyiz ve hâlen tekme vb. Hissetmedim sizce normal mi 😒 ilk gebeliğim birde yardımcısı ve musunuz?
erdem_agah Aley01 ben 20 bittikten sonra belli belirsiz hissetmeye başlamıştım. Ama tekme daha farkli oluyor. Karnimda birşey kayiyor gibi oluyordu. Simdi ikinciye hamileyim 12. Hafta dört gözle bekliyorum harika bir duygu çünkü 😁😁
Aley01 Natcan ay sevindim korkulacak birşey olmamasına 💕 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Aley01 asyaebrar bana da az birşey kalmış o Zaman şimdiye hissetmen lazım diyor herkes o yüzden tereddüt ettimmm 💕🙈
ilknursayili54 Aley01 benimde ilk gebeliğim 20+2 de hissetmeye başladım ufak tefek simdi 22+1iz tam hissetmeye başladım çok şükür
MerveNur- Aley01 19+5te başladı. tam da 18lerde insan sabırsızlanıyor ama bi anda başlıyor pıt pıt atmalar yakındır yani 😊
EgesMomm Aley01 yaaa bende şimdi bu konuyla ilgili post attım 😂 Bende 18 im ve hiç belirti yok çıldırcam😂
EgesMomm Aley01 Canımm daha yeni konuşmuşuz ben hemencik hissetmeye başladımm bugün süreklii pıtt pıttt bişiler oluyor içeride 😂😂 Sık sık olmaya başladı bugün özellikle öne doğru eğildiğimde oluyor farkettiğim kadarıyla sıkışıyor diyemi anlamadım😂🥰