ilknursayili54 22 haftalık hamileğim bugün doktorum bebeğimin kafasında kist olduğunu söyledi. Önemli birşey değil öteki ay geldiğinizde %90 kaybolur dedi sizde bu durumla karşılaştınız mı hanımlar ??
N-h-e123 ilknursayili54 yanlış ölçüm olabilir detaylıda bebeğime beyninde sağ sıvı sınırda denildi. Ama nasıl moralimiz bozuldu profa göründük ki yanlış ölçüm olmuş buna da şükür dedik üzerine düşmedik. Moralinizi bozmayın bize sınırda diye 2 doktorda demişti
Tazegelin12 ilknursayili54 Benim oğlumdada vardı hemde 2 tane 1 aya kayboluyo şuan 2 yaşında çok şükür canınız sıkmayın boş yere 🙏
ilknursayili54 N-h-e123 özel doktora gidiyorum bugün öyle dedi küçük birşey herseyi normal dedi ama kist var dedi çok moralimiz bozuldu ne yapacağımızı bilemedik 😔
N-h-e123 ilknursayili54 evet kolay değil ama allahtan Ümit kesilmez, bilirim o duyguyu ertesi güne kadar ne uyku ne de moral kalmamıştı. Sizde bebeğinize şifa niyetine kurban kestirin imkanınız yoksa sadaka verin . Yanılma payı var gün doğmadan neler doğar
ilknursayili54 N-h-e123 haklısınız teşekkür ederim buraya kadar yazayım dedim internetten heryerden araştırıyorum nasipte varsa odur zaten takdir Allahtan inşallah
N-h-e123 ilknursayili54 güzel haberlerinizi alırız inşallah dünyada herşey imtihan… rabbim güzel günler göstersin herkesin çocuğuna
Edanurkeles Banada öyle dedi ama diğer gelmende muhtemelen kaybolur dedi bunlar olabiliyormuş 2 hafta sonra randevüm var
ilknursayili54 Edanurkeles bende bugün öğrendim 15 kasımda tekrar kontrolum var bakalım inşallah geçer o zamana kadar kist genede moralimiz bozuk