AselinAnnesi22 Kızlar 10 haftalık hamileyim de şimdi sağ tarafıma mı sol tarafıma yatıcam yada ben sırt üstüde çok uzanıyorum bir şey olur mu ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum 🤷♀️ 😂😂
Merve_KOPUK AselinAnnesi22 walla ben yüzüstüde yattim he sekilde yattim doktorumda bi sakincasi oldugunu söylemedi zaten karin büyüdükçe yüzüstü yatamamaya basliyosn simdilik keyfini cikar yani ilerleyen zaman bi sag bi sol dönüp durcaksin canm 😂😂
Nzr06 AselinAnnesi22 benimde ilk gebeliğim 21+1 günlüğüz kızımla ben genelde sağ tarafıma yatıyorum bebeğim sağımda olduğu için daha çok rahat ediyor ama sol veya sağına yatmanda zarar yok aksine sol tarafa yatmak kan akışını hizlandırdığı için daha rahat diyolar
AselinAnnesi22 Merve_KOPUK teşekkür ederim bazıları diyorda kordunu bağlanmış diye bende ondan sordum