M-naz90 Gün kanda 77 10.gün 104 12 gün 228 16 gün de 1375 18 günde keseyi gördüm haftaya tekrar çağırdı inş kalp atışını da duyarız 4. Denemede tuttu şükür 🙏🏼
2melek_annesiii Miniktosbaa 6. gün evde yaptım negatifti ama kan verince öğrendim pozitifi beta 32ydi ikiz gebelikti ama tek devam ediyoruz 💙💙sizinde pozitif olur inşallah
autumn Miniktosbaa 10.gün test günü verdi doktorum ben de o gün kan testi yaptırdım öncesinde herhangi bir test yapmadım bence en güzeli doktorun söylediği günü beklemek
Emsedem 7.gun yaptım birde 9.gun 10.gun beta 540cikti 12.gun 870cikti şükür 28rkim kese görmeye gidicez
DamlaNur29 Miniktosbaa ara ara oldu ama cok hatırlamıyorum diyebilirim 2 sene geçti üstünden nerdeyse oğlum 13 aylık
2melek_annesiii Miniktosbaa benim tek belirtiydi batma sanki küçük iğne batar gibi hafif sızı oluyordu rahimde