Mas0105 https://resimyukle.link/i/473flW yumurtlama mi acaba kizlar? Geçen ay 14.gün daha koyu görmüştüm. Ama hamile kalamadim. Bu ay henüz 11.gün böyle çıkması normal mi
Annelikooneko Mas0105 Evet canım her ay aynı gün yumurtlama olucak diye bişey yok . Eşit şekilde kirmizlik çıkmış gibi . Değerlendirin bu günü
Gzmbkr Mas0105 evet canım yumurtlama hafta sonu mesaisi başlıyor 😇 bugünle birlikte 3 günü değerlendir sonrasında nacizane tavsiyem avakado tüketebilir sin tutunmaya yardımcı olur 😇❤️
Mas0105 Gzmbkr Ay çok teşekkür ederim 🥰🥰 ama şimdi de böyle çıktı. Çatladı mi ki hemen 🙄 https://resimyukle.link/i/473EMA
Gzmbkr Mas0105 Sıvı alımı olduysa veya testleri arka arkaya yaptıysan silikleşmiş olabilir bence hala yumurtlama olarak görünüyor 😇
annesinin_beybisi Mas0105 ama ayni günde 2 test yapilmaz bu yeni testi kâle alma . çünkü Lh hormonu belli saatler icinde yükseliyor ve düşüyor yani catlama değil de hormon düşmüş. yarın yine saat 9 gibi yap testi o zaman çatlamış mi anlarsin
Gzmbkr Mas0105 mümkünse bu gece ilişki olsun olmazsa da yarında olabilir yumurta 24 saat sperm 72 saat yaşayabilir hatta erkekler için sabah saatlerinin daha iyi olduğunu duymuştum yarın sabah deneyebilirsiniz 😇❤️