minikportakal Kızlar gebeliğimi ilk beta 21 3 gün sonra 127 bi hafta sonra 1119 a çıktı 4+2 kese görünmez dedi insanlar değerlerin hızlı artmış diyorlar dış gebelik olan var mı böyle
Civcivinannesiii minikportakal deger gayet iyi artmis cevreyi takmayin… evet kesenizin gorunmesi icin degerin biraz daha artmasi lazim
minikportakal Bilmiyorum insanlar öyle deyince dış gebelik mi diye moralim bozuluyor. Kasık ağırlarım oluyor göğüslerim de agrı var şuan ama kanamam hiç olmadı şükür
Annelikooneko minikportakal yok canım öyle seymi olur . Sağlıklı gebelik gibi . İnsAllah gorursun yakın zamanda keseyi de😊
Annelikooneko minikportakal İnsAllah canım . Oğlumda 1029du keseyi görmüştüm . Bu gebeligimde hiç kan vermedim direk keseyi gördüm . Ama doktor çok küçük yeni olusuyo demişti . Geç görende oluyor erken görende . Senin artışın güzel moralini yüksek tut 😊
minikportakal Annelikooneko valla böyle deyince içim rahatlıyor inşAllah sağlıklı bi gebelik olur sende sağ saglim kucağına al inşAllah 🙏🏻☺️