Yesimmira34 Kızlar 23 haftalık hamileyim sol kaburgamda 2 ,3 haftadır agrı var uzanıyorum gecmıyo yürüyorum geçmiyor doktor ilac feln verdı kültür testi yaptırdım üreme varmıs bi turlü rahat uzanmıyorum bi çözüm söleyinnn 😭😭😭😭
Yesimmira34 Uuzum bende her saniye var uzanıyorum gecmıyo oturuyorum gecmiyo ayakta bile agrıyo dedgin gibi batıyo resmen ilac kullnıyorum şuan antıbıyotık ama rahat raht uzanamıyorum 😔