Selam hanımlar 25+2 deyken 2 cm açılmam wardı ve hemen hastaneye yatırdılar 4 gün kaldım dün de şeker yüklemesi yapıldı bu kez de gebelik şekeri çıktı. Bugün taburcu oldum ama pazartesi tekrar kontrol edilecek açılmam. Kalkmamam lazım 2.gebeliğim bu haftalarda doğum yapan ya da başına böyle bişey gelen oldu mu ne zaman doğum yaptınız bu durumda.