Kızlar çevremde herkes hamılelık donemının tadını çıkar dıyorlar ama ben öle zor hamılelik gecırıyorum ki sureklı agrım var sureklı herseye ağlıyorum böle hormonlarım tavan bır an önce doğurmak ıstıyorum (ki şuan 4 aylık) bazen dıyorum doğursam da ıstersen sabaha kadar uykusuz kalayım yeter ki su sancılı süreç bitsın 😔