Busra327943 Zynpdur emel ebe de mi yaptınız doğumu yedek ebe buldunuz mu acaba ben de istanbuldayım da yetişir mi yetişmez mi bilmiyorum bi de yol masrafı ne kadar alıyo acaba
Serenty Eminetekin bende katılıyorum.ayrica eskiden olan anne ve bebek ölümleri şuan Türkiye de daha az.
Adisimmm Zynpdur canım ben de istedim de acil müdahale gerekebiliyor malesef bı tanıdığım sıkıntı yaşamıştı bu yüzden