61_nur Btl2652 ast üst ilişkisi değilde burda cok kisi hepimiz jöh esiyiz tek farkımız eslerimiz ya ayni yil başlamış göreve yada iki yıl fazla görev yapmış üstün görüyorlar kendileri halbuki hepimiz jöh esiyiz yıl farki oluyo arada
Btl2652 61_nur ay canım bunu yapan kadınlar eşimin iş ortamında boyle bır duruma hiç rastlamadım erkekler kendı aralarında bunu yapmıyorlar ama eşlerine nolmuşsa kendılerı ı kocalarının rütbelerınden dolayı bır üstlerde görmeye çalışıyorlar 😂
Mervisogretmen Btl2652 Benim eşim jandarma astsubay ama hiçbir zaman üstünün eşinin üstünlük tasladığını görmedim canım, hatta tam tersi aşırı samimi bir ortamımız var çok şükür. 🥰
Btl2652 Mervisogretmen tabıkı herkes aynı değil canım bejım cevremdede mutavazi ınslar cok ama Bı okdar da boyle kendını bısey sananlar da cok maalesef. Ben boyle bsy hssttım kişiyle ilişkimi kesiyorum uzak durmaya calsyrm genel olrak
Mervisogretmen Btl2652 Anladım canım, hiç yok buradaki asker eşleri arasında o yüzden şimdilik batı görevi çok güzel gidiyor. Rabbim hayırlı insanlarla, yerlerle karşılaştırsın. 🥰🥰
Esmaonur Btl2652 ben hiç öyle bi durum yaşamadım. Yani eşimle aynı rütbede olan kişilerin eşleriyle tanıştım hep bi sıkıntımız olmadı
Hilalsrt1 28+2 haftalık olduk bizde eşim deniz astsubayı ve şuan Libya’da Allah izin verirse bir ay sonra gelicek ☺️🤲🏻
Niles1643 9+5 haftalığız bizde 4 yaşında da bir oğlum var hayırlısı sağlıklı sıhhatli bebeklerinizi dünyaya getirelim
Niles1643 Btl2652 Bn hiç yaşamadım ama bunu yaşayan çok kişi var eşinin rütbesini kullanıpta üste çıkan insanlar duydum
pusatmom35 Btl2652 ben hic yasamadim canım buradaki askeri lojmanda böyle bir olay olmus ve saç başa kavga etmis hanımlar eğer böyle bişey hissettiysen uzak durmalısın diye düşünüyorum biz asker değiliz eşlerimiz asker onlarin rütbesi bizi ilgilendirmez
Btl2652 pusatmom35 ay yok okdwr saç başlık bişey hiç yaşamadım görmedim de çevremde bunu yaşatmaya çalışana da müsaade etmem zaten canım , ama bende duydum böyle olaylar gercekten var 😊
pusatmom35 Merhaba kızlar bende jandarma eşiyim 11+5 haftalik hamileyim şuan doğu görevindeyiz ığdır da şükür eşim yanımda 🥰 Batı da 6 ay göreve gidiyordu 4 _5 ay evde oluyordu o yuzden gurbette hem yanlızdim . Rabbim herkesin yardımcısı olsun 😊