Btl2652 Evet kızlar 19+5 haftamdayım, tüm Hamile asker eşleri toplansın sohbet edelim tanışalım tecrubelerimizi paylaşalım , herkes haftasını da yazsın, bekliyorum Canlarım 🥰
Nzr06 Btl2652 benimde eşim asker 2 ay sonra gelicek inşallah 21+1 günlüğüz kızımla babamızın yolunu gözlüyorz 😌
Btl2652 deutschetraum olmadım canım ya risk almak istemiyorum bebeğim için kime ınanacagımızı guveneceğimizi şaştık o yüzden guvenim olmadı aşıya karşı bebeğimi riske atmak istemedim doğumdan sonra inşlh 🥰
Btl2652 Nzr06 canım benimok zor bir durum eşinin yolunu gözlemek gerçekten sadece yaşayan bilir. Benim eşim şuan yanımda çok şükür ama asker olması bile insanın içinde bir sızı hep. Allah kolaylık versin canım 🥰 tez zamanda kavusursun inşlh 🥰
Sibel_ozalaca04 Nzr06 yaa benimde esim asker 1 hafta önce izne gelmisti onunda 2 ay kadar biseyi kalmis bizde oğlumuzla. Bekliyoruz 20 haftalik olduk
Nzr06 Btl2652 inşallah sağ sağlım gelir çok duygusalım bu yüzden hamileliğimde yanımda olmaması ama sağ olsun kayınvalidem eşimin yoklunu aratmıyor herşeyimde yardımcı 😌
61_nur Btl2652 27+6 jöh eşiyim 2 yasinda bi oglum var ikinci ogluma hamileyim esimin yüzünü ayda 2 veya 3 defa görsem şükrediyorum resmen
Btl2652 61_nur ay canım benim çok zor şuan hepımız brbrımızı çok iyi anlıyoruz. Snada eşine kolaylık versin rabbim 🥰
Minoo01 61_nur hadi ya 🙄 ben de asker eşiyim batıdayız biz. Geçen yıl geldik doğudan. Doğudayken bizim de olurdu uzun gödevlerimiz. 1 buçuk yaşında oğlum var, ikinciye hamileyim. Ama şükür batıda eşim her gün eve geliyor da gözüm çok korkmuyor. Doğudayken düşük yaparken tektim. Eşim görevdeydi nasıl zordu. Allah yardımcınız olsun 🙏🏽