Sevgili Anneler Rabbim hayırlısıyla evlatlarınızı kucagınıza almayı nasip etsin sizlere ve evlatlariniza uzun omurler versin ben 22 yasindayim bir tane 1 bucuk yasinda oglum var 21 haftalik hamileyim oglumi Anka sincan koru hastanesinde dogurdum bu evladimida Allah nasip ederse sehir hastanesinde dogum etmeyi dusunuyorum bekarken pek devlet hasyamesine gitmisligim yokti evlendikten sonra devlet hastanesinden cikmaz oldum lakin kimi sehir hastanesinden cok memnun kimi tam tersi hayatininnhatasi olarak goruyo kafam cok karisti yardimci olabilirmisiniz acaba goruslerinizi benimle paylasirmisiniz memnun oldugunuz ol.adigi iz seyler nelerdir sizce hangi doktoru tercih etmeliyim vs vs simdiden cok tesekkur ederim hayirli mutlu huzurlu aksamlar