Hmeyracmgz1 Nişanınız gelmiştir 🥰🥰🥰🤗🤗🤗korkmayın hiç sevinin hadi hayırlısı zaten vakit gelmiş olaki su sancı gelirse belde ateşlenme mutlaka hemen doktora gidin ❤️❤️❤️İlk gebelik olabilir diye bilgi vermek istedim 3. Hamileliğim benim artık 😆tecrübe olduk ama yine de endişelerle soruyoruz bizde birşeyler. Hayırlı doğumlar nasip olsun 🥰🥰🥰doğarsa mutlaka yazın