Kızlar pazartesi doğumum var Allah’ın izniyle .Yarın anestezi görüşmesi ve korona testim var . İlk testten korkuyordum simdi pozitif çıkmasından 😨Çok takıntılı oldum . İnsAllah negatif çıkar . O negatif yazısını görünce derin bir oh çekiceğim ..Bana dua edin lütfen 🤲🏻