Anneyimm 32. haftada doktordan çalışamaz raporu alıyoruz bildiğim kadarıyla. İş yerine veriyoruz. Doğum yapınca iki aylık parayı yatırıyormuş sigorta. Doğumdan sonraki iki aylık izinde de yine sigorta yatırıyor zaten. Karışık ya biraz bende tam anlamadım 😑😁 sonra da işverene beni kovduğunuzu gösterin lütfen diye rica edip birkaç ay işsizlik maaşı alabiliriz 😛 yada artık toplam tazminat. Bebeklerine kendi bakmayı düşünen annenler için bunlar ideal bence 😁