Bende şehir Hastanesi’ne gidiyorum 30 haftalığım 2 kere yatışım olmuştu damardan kan yüklemesi için benim kaldığım odalar 2 kişilikti ve temizdi..
Salı günüde ameliyatim olacak genital siğil çıktı ve anestezi ile alacaklar duanizda beni ve kızımıda unutmayın canlar..,🤲🏻inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız sizde