Papatya2768 Kızlar yeni 27 haftalık oldum, son bir haftadıt daha yoğun bebeği kasıklarda hissediyorum, nerdeyse aşağıdan çıkacak gibi normal mi çocuk zamanla mı uyarı çıkacak anlamadım diğer hamileliğim de hiç hatırlamıyorum hemde çok zaman oldu
Oznurakts Papatya2768 Bizde 29+3 aşağıda hissediyorum tekmelerini ve çok kasık ağrım oluyor. Adet sancısına da benzemiyor. Bu haftalarda yukarı değil aşağı iner doğum pozisyonu alırmis diye biliyorum ben
Mercimegim4 Papatya2768 27 haftada doktoruma söyledim by şekilde bu haftada yukarıda hisseden görmedim dedi dalga geçti. 29 hafta oldum vajina da hissediyorum artık normal durum yani
Selcann Papatya2768 ayni durumu yaşıyorum hatta bir kere sertlesti ve cikcak zannettim acayip bir ağrı oldu. İkinci gebeliğim benimde aynı şekilde doktoruma sorduğumda ben normal demişti sadece sertlesmesi için bir daha olursa takip et dedi o kadar. Diğer durum için normal dedi hareket ettikçe öyle hissediliyor dedi
Black-34 Papatya2768 Vajina ağrısı değil dimi hissettiğiniz vajinanın üst bölgesinde ki kısım çok ağrıyor bende öyle hissediyorum o yüzden aslında baskı oluyor normal oluyor
Papatya2768 Black-34 ne bileyim baya çıkacakmış gibi geliyor yukarı çıkmayacak mı bebek anlamadım bende
Papatya2768 Oznurakts daha çok küçükler ama niye bu kadar aşağıda o yüzden sormak istedim herkes mi böyle bende mi anlayamadım
mineirem Bende aynı sekildeyim detayliya gittiğimde doktor ben demeden sancım olduğunu söyledi bebek aşağıda dedi acilmama filan baktı hala daha 26 3 um sancım oluyo
Cansu88 Bende de aynısı vardı dun doktora gittim makat pozisyondaymis yani basi yukarıda ayakları asagidaymis, sanki ayakları cikicak gibi hissediyorsun dimi dedi walla dedim evet 😀adet sancisida oluyordu bende oda magnezyum eksikliği dedi ilac verdi dünden beri kullanıyorum cok sukur geçti
kcnr Cansu88 adet sancısı derken nasl bir sancı bende 28. Haftadayım ve bugün niyeyse sol kasığıma incecik bir sızı giriyor ara ara doktoruma yazsam mı bilemedim akşam üzeri başladı bende aşağılarda hissediyorum bebeğimi
Cansu88 kcnr ayni adet olucakmis hissi sol bacağıma vurdu ağrısı uykudan uyandırdı. İmkanınız var ise doktora gidin çünkü açılma olma ihtimali ya da rahim ağzı kısalığı olabiliyormus bende apar topar gittim. Bunlardan Allah korusun ve İns en güzeli olsun hayatınızda🤲
Melekarzu Ben de bebeği kaşıklarda hissediyordum, bir de adet sancısı gibi bir anda sandım okuyordu 22.haftada perinatologa gittim detaylı ultrason için. 28.haftaya kadar yürüyüşü yasakladı. 15 dk ayakta duruyorsan hemen 5 dk oturacaksın dedi. Sadece plates veya yoga yap başka hareket yok 28 bitene kadar dedi. Sonra yine degerlendirecek