gl12cn34 Arkadaşlar büyük tam 9 haftalık olduk göğüslerim de ki hassasiyetin kaybolduğunu hissettim ve suan cok tedirginim yine , aynı durumu yaşayan oldu mu ?
mathildaa gl12cn34 canim sorun olacağını sanmam hepimizin bunyesi farkli hiç tedirgin olma boyle şeylerden 🌼 benim mesela gec basladi hassasiyet erken bitti
Gizemmihra gl12cn34 çok normal bazen belirtiler gider sonra birden geri gelır endıselenmeyin leke kanama olmadığı sürece sorun yoktur
gl12cn34 mathildaa ayy inşallah benimde öyledir bayılmamak için yerimden kalkmıyorum suan o kadar telaş yaptım ki elim ayağım titriyor 😂❤️
gl12cn34 Gizemmihra suan bi sorun yok öyle geçenlerde oldu ama doktor normal olduğunu bi sorun olmadığını söyledi , cok teşekkürler biraz sakinleştim 😂🧡
Gizemmihra gl12cn34 her gün aynı belırtılerı bekleme bazen bı bakıyorsun sanki hiç hamıle degılmıssın gibi ilerıkı haftalarda da oluyor bu durum taki bebeğin hareketlerını hissedene kadar onu duyduktan sonra telaş yapmıyorsun 😁