Melike6152 hamilelik bende öyleydim en başlarda 2 saatte bir acıkma sorunu hatta biraz gecince elim ayağım titriyor midem bulanıyodu 😊 ben böyle değildim falan diyorum kendi kendime az ve sık yemeye özen gösteriyorum.. kahvaltıdan sonra ara öğün olarak meyveli yoğurt öğle yemeği sonrası tekrar besleyici şeyler yemeye özen göstermeye çalışıyorum..