Minicikveannesi Hanımlar merhaba ☺️ İkili taramadaki free beta hcg den cinsiyet tahmini yapılıyormuş tutan var mı 😅 50 altı erkek 50 üstü kız diyorlar 😁
Gul2808 Minicikveannesi vallahi ne kadar doğru bilemem ilk defa duydum adetime 4 gün vardı 44 le öğrendim oğlum olacak inşallah 🤲😆
Gizemmihra Minicikveannesi benim 135 çıktı çok yüksek sonra doktorum kandakı değerimden dolayı fetal dna istedi ve o testden kızım olacağını öğrendim çok arastırmıstım genelde yüksek olanları kız diye okumuştum
ozge07070 Minicikveannesi bunu bende okumuştum 135 çıktı benimde ama %80 erkek dedi daha kontrole gitmedim bekliyorum 😊
MinnieMouse Gul2808 canım o değer free hcg bende 194416 yazıyor ama siz 44 35 falan demişsiniz başını sonunu falan mı baz alıyoruz anlamadım 😕
E-G-E MinnieMouse bende cok merak ediyorum ne demek 50 altı falan cünkü değer bendede cok yüksek siz öğrenebildiniz mi