ebru_d_ Kızlar 36+0 oldum tam bugün. Akşama doğru sol boşluk kısmıma bı ağrı girdi neden bilmiyorum. Bi 10 gün önce kontrolüm vardı ama bi sorun yoktu. Erken doğum tehlikem çok şükür yok şu an için yani bildiğim kadarıyla. P.tesi kontrolum var gidicem doktora. Ama akşama doğru gelen bu ağrı ne anlamadım. Kasıklarımda değil tam sanki. Boşluk kısmıma doğru. İki taraflı da değil sol boşluk kısmıma doğru. 😔 Endiselenmeli miyim bilmiyorum.
ilkgebelik123-_ ebru_d_ kuzum benim hiç ağrım falan yokken bugün sancım çıktı ama acilmam yoktu kasık ve beline ağrı girerse mutlaka gel dedi
Sevilss ebru_d_ genişlemeden oluyor bende 34 de oldu aşırı ağrım oldu bazı günlerde sol tarafımda böbreğime kadar vuruyordu
Kelebekkannesi ebru_d_ artık bel agrısı sancısı , karın kasık agrısı sancısı , vajına sızısı, batması hepsi yaşanabilir . Bebek kanala gırmeye çalışıyor . Rahim kendını doğuma hazırlıyor ve açılma oluyor . Yani bunlara hazır ol .
Seydacann ilkgebelik123-_ benim şuan belim ağrıyor ama kasığımda pek bişey yok acaba oda doğum sancısı mı🥺
ebru_d_ ilkgebelik123-_ Şu an ağrım yok aslında, kasik ağrısı gibi de değildi boşluğum agriyodu sanki geçti şükür ama 🙏🏻
Sheqer Adet sancısı gibi başlıyor belden kasığa yada kasık tan bele vuran dinlenmeyle geçmiyor hatta şiddetleniyor
Ayseesr Bebeğinizin başı doğum kanalına girmis mi acaba arada bana da aagri oluyor ama doktorum yalancı sanci dedi. Bende 36+1im.
Kelebekkannesi ebru_d_ zaten son dönemde bebeğin başı genelde aşağıda oluyor , yukardaki ayakları kolu vücüdu filan oluyor .😃 ben de sanıyordum daha yukarda bi gittim kafası o kadar aşağıdaymış ki 😃 kanala girmiş kafası
ebru_d_ Kelebekkannesi Öyle mi 🙈 bende belki kafası diye popisini mi seviyorum acaba hahaha 😂 bakalım p.tesi ne dicek doktor ☺️ biz bi hafta da geriden geliyoruz aslında ama inşallah sorun olmaz 🙏🏻