Escembir evt cnm konyadayım meram akademı hastanesınde nıhan hanımda yaptım doktorum cok cok cok ıyıydı yanı ben cok agladım cok korktum kuzenımle gırdım amelıyata bu arada elımden tuttu hep basımda bekleyen bırı vardı sureklı her detayı sordum bıttımı ne oldu dıye hep cevap verdıler bnm tansıyonum hep düştü mesela hıc bır sey hıssetmedım canım hıssedecek hıc bsy yapmadılar bana .8.45 de gırdım 10 da odadaydım sureklı sureklı agrı kesıcı yaptı hemsıreler asırı ılgılendı yanı ıgne ıstemedım hep seruma yapın dedım hıc hayır demedıler bnm ıcın zor olan kısım neydı bılıormusun ben kılolu bırıydım ılk kalkmam cok zor oldu mesela karnım hem amelıyatlı hem kendı gobegım vardı o yuzden ılk kalkamadım bayıldım sandalyeye daha sonra bn tekerleklı sandalye ıstedım kendım yuruycem ittirerek dedım olmaz dedıler ama ısrarla dedım destek almadan yuruycem dedım kımseyı ıstemıorum dedım sonra tm dedıler ılk gun sandalyeyle yurudum hatta ılk kez boyle yuruyen goruoz dedılar asla ve asla pes etme canım sakın ısrarla yap yuruyus gaz ve kaka konusunu sakın kafana takma cıkıyor yapıosun onun dısında bnnm gogus ucum yoktu. Emzırme hemsıresıyle denedık yaptık pes ettım arada bı ama yaptım😀😀suan cok yara oldu hatta onada krem aldım baska sormak ıstedıgın bırsey var alabılırım k bkma uzun karısık yazdım😀bilmedıgım bısey olunca hastanede sordum etrafında kımseyı dınleme asla hemsıre ebeler yetıo cnm bni hep korkuttular ama oyle degılmiş