Maviss GamzeYlcnr normal rahmin büyüyor tatlım fazla kendini yorma bolca Uzan otur fazla öne yada arkaya eğilme hareketlerini yavaş yap baslardasin dikkat et kendine
mavi GamzeYlcnr evet normal canım :) bebeğin tutuluyor inşallah sana ama dikkat et ilk zamanlar dikkat et yorma kendini
BurcuAdak Bende 6+1. Hemen hemen hergün kasık agrılarım oluyor kısa süreli birde karın şişliğim var habi adet öncesinde şişkinlik okur ya aynı oyle yoksa daha 6. Haftada göbeğim cıkmaz heralde 😄
BurcuAdak Ama 3 gün önce ilk ultrasonumuza girdik dr kistin var takip edeceğiz dedi o endişelendirdi beni basına gelen varmı acaba