37+3 haftadayım. Vajinamda 2 haftadır ağrı var. Böyle sanki kaslar çok çalışmış, tutulmuş gibi. Regl sancısına benzer üst bacak, kasık ve bel ağrımda var. Sanki her an regl olacakmışım gibi hissediyorum. Nst’de sancı çıkmadı. Haftaya sezaryen olacağım, o günü bekleyebilirim umarım. Sizlerin de benzer sancıları oluyor mu?