HilLllyyy şifa olsun bol bol antikor olsun. Covide yakalanan gebelerde yaşanan sorunları gördükçe aşıdan başka çaremiz olmadığı çok net bence. Gebelik öncesi olmuştum ben iki doz aşımı da, öğretmenim ve öncelikli gruptaydık hemen oldum aşılarımı. Ama eğer hamileliğime denk gelseydi yine olurdum.