Afyy aynı ağrıları esim yasiyordu siddetli bir sekilde hemde ziplayinca gaz asagi iniyordu az da olsa rahatliyordu ve göbeğini sirtini ustunu açarak soguk duvara yaslıyordu sonrasinda safrasinda tas oldugunu ogrendik safra kanalina girmeden almamiz lazim yoksa sarilik olur vucuduna yayilir demisti aldırdık safra kesesini komple rahatladik hic birsey yok cok sukur bence bi git baktir ultrasonla gecmis olsun canim 😔