Öncelikle 40+3 kadar buradaki doğum hikayelerini okuyarak benim ne zaman sancılarım gelicek diye bekledim hiç gelmiycek gibi bi gece vakti geldi suyum,anlamadım sumu altımamı yaptım çünkü azdı,sonrası eşimi uyandırmalı mıyım su mu çiş mi ne bu 😂eşimi uyandırdığımdaki cevabı bişey olmaz yat sabah bakarızdı,doktorumu aradım 5 te suyum geldi 8 de hastaneye gittim otoparkta tekrardan su boşaldı aileme haber verdim,niye erken haber verdim diye pişman oldum,9 da doktorum yanıma geldi 4 santim açıklık var bekliycen odada akşamı bulur dedi gitti,bu sıra eşim giriş işlemlerini yapmaya gitti ebe geldi ben sancıdan duramıyorum ebe eşin ne iş yapıyo kaç yaşındasın TC diyo ama ben sancıdan yere kapaklanıyorum dedi açılman ne kadar 4 cm dedim.emin misin sancın 2 dakikada bire düşmüş gel bakıcam dedi ben korkudan titriyorum bi baktı 9 cm hoppa beni acil doğumhaneye çataldayım ve saatlerce orda sancı çekicim sanıyorum,sana suni vericem dedi dedim neey,baktı bebeğim kafası aşagı inmemiş yere indirdi yerde durdum biraz tekrar sancı gelince ıkım dedi zaten o ıkınça isteği kendinden gelen bişey doktor hadi yapabilirsin derken bi baktım doğmuş minik kızım,bu sırada ailem eşim odayı süslüyorlar beni içeri almalarıyla haber gitmesi çok koşa sürmüş inanamamışlar karıştırdılar galiba bu kadar çabuk mu oldu diye hastaneye girmemle doğum yapmam 3 buçuk saat sürdü