Bsrahb Allah iyiliğini versin bende diyorum yeni bişeymi çıktı diye. 3 boyutlu veya 4 boyutlu ultrason o hastanenin veya Dr un makinesine göre değişiyor. Bayağı gözüküyor bebek ama ultrason dan pek haz etmiyor bebekler benimki hep yüzünü kapatıyor arkasını dönüyor zor gördük yüzünü çok uğraştı bir sürü çikolata yedim çok salladı karnımı nerdeyse içim geçti yani gerekli olmasa bakma dicektim o derece zar zor bir iki resmi var dalgalar ve ışık yaydığı için rahatsız oluyorlarmış.