Merhabalar, normalde çarşamba gününe sezeryan günü almıştık ama bugün eşiğinden döndüm. Dün sğmğksü bi akıntı oldu. İç çamaşırımda koyu renkte lekelenmişti. Doktoruma yazdım yarın gel bakalım dedi. Biraz da adet sancısı gibi ağrım vardı. Neyse sabah erkenden gittim doktor alttan muayene etti. Sezeryan olacağım diye bu muayeden yırttığımı düşünmüştüm ama yine bende oldum😏 doktor açılma ın olmadığını söyledi ama nst de bebeğin hareketleri düşük görülmüş. Bide tok gir bakalım dedi. Bişeyler yedim tekrar nst ye girdim yaklaşık 45 dk durdum bebeğin hareketleri yine zayıf çıktı. Doktor emin olamadım dedi ve üst katlarda bi odada tekrar nst ile bakılsın böyle çıkarsa alalım dedi ben eyvah dedim geliyor. Aslında hiç hazır olmadığını hissettim ve kendime 2-3 gün daha olsa dedim. Neyse yukarıda da biraz nst kaldım. Bana kalırsa aşağıdaki gibi çıktı alacak kesin edim ama doktor iyi çıktığını söyledi ve çarşamba gününü bekleyelim dedi. Bende sevindim tabi koşa koşa eve gelmek istedim. Bugün benim için bi ön hazırlık oldu sanki ama planlı bi şekilde olmasını istediğimden çarşamba olmasını istiyorum. Şu an 37+5 haftayı kilosu 3.300 dedi doktor. Biraz aha kilo alsın istiyorum. Neyse inşallah çarşamba günü kucağımıza alacağız. Doğum öncesi alıştırma oldu bugün bana. Yazmak istedim teşekkür ederim 🙏🙏🖐️