Tansiyonum 15 9 kızlar düşmüyor kardeşimle tartışmıştım gündüz ilacımı da aldım ama yok ilk doğumumdan sezeryan olmuştum dikiş yerlerim çok aciyo ayakta duramıyorum şancı yapiyo tansiyon yüzünden üni hastanesinde kontrollerim orası 3 saat şuanda acile gitsem bakarlar mi normalde ilgilenmiyorlar poliklinige gelin diyolar eşimde normal diyip duruyo özele götürmez kontrolumede 2 hafta var daha