NeseA Deryaiso evet benim erkek çocuklarımda idrar rengim acıktı iki oğlum oldu kızımda koyuydu yani ultrason yengeme çıkıntı var dedi erkek erkek dedi doğdu kız herşeyi Rabbim bilir ama bazı belirtiler net oluyor bazı insanlarda
Deryaiso NeseA Desene o zaman ben yandım hazırlıkları da yapmaya başlamıştım kızım olucak diye doktor Rahmi görünüyor kız olucak dedi ama benim idrar çok açık sarı 😭
Deryaiso NeseA Benim annem de yüzünde lekeler oluştu büyük büyük karnı da sivriydi kız dediler ama erkek kardeşim olmuştu 😳
NeseA Deryaiso lekelenme benim erkek çocuklarda olur ya galiba herkes bu sivrilik top göbeği pek anlamıyor şahsen benim dördüncü gebeliğim kime ne dediysem tutmuştur
Serrammm Basen hafif çıktı ama yanlarım çok var 4 kg verdiğim halde çok komik bir görüntü var 😊karnım üst ve yan olarak gidiyor 2 kızımda da aynınısı yaşadım ve zor geçiyor gebelik
Adalina09 deletedmom87894 Çok dağınık büyüdüm ben 😂 göbeğim falan çok dağınık 7 aylık oldum ama.gobek yok kalcam dolgunlasti karnım da normal.kilo gibi duruyor
Durununannesi46 deletedmom87894 benim normalde de basenlerim kalçam vardı ama bu kadar geniş değildi. Kalçam genişledi yana yayıldı sanki. Aynı şekilde göbeğim de yaygın baya. 16+5 haftadayız Kızım olacak 😁🌺😍
Feyzabeyoglu Doğru sanırım. Karnım değil de basenlerim çatladı benim genişledi. Popom çatladı Diz arkalarim çatladı
Arsima4 deletedmom87894 kızım olacak ben uzun boylu ve yapılı biri olarak sadece karnım cıktı bende böyle olacağını düşünmezdim .kg da almadım şaşkınım
Miniklimonum deletedmom87894 yok canım ya arkadaşım erkek doğurdu baseni yoktu dev gibi oldu hiç alakası yok inanmıyorum böyle şeylere canım ben şahsen
eceturan Benim goguslerim buyudu. Karnimdan onde gidiyor. Kimse anlamiyor hamile oldugumu 6 ay olcak Allahin izniyle. Dalga geciyorum bebegimi goguslerimden dogurcam diye 😀😀