Kdrcyd Merhaba , ilk Doğumdan sonra iğne yapıldı ama 2.bebekte test pozitif çıktı, böyle durum yaşayan var mı
Sessizprofil Hemen iğne olmanız gerekiyor kan uyuşmazlık testi. Bende ilk bebekte hamileyken vuruldum doğumdan sonra da vuruldum 2. Gebelik için. Ben negatifim bebeğim pozitif doğdu. Şimdi tekrar test verdim negatif çıktı benim ama sürekli takipte olacağız. Pozitif çıkar çıkmaz acile gitmelisiniz. Acildede vurulabilirsiniz en azından ultrasonla bakarlar
Kdrcyd Bana 6kasıma randevu verdi doktorum, tekrar test yapıcakmış, bazen doğum sonrası yapılan iğnenin etkisi olarak pozitif çıkabiliyomuş, 6kasım çok geç değil mi , ben 9+4 teyim