Kızlar işimiz gereği Hakkari’de yaşıyorduk eşimle ama ben doğum icin hem de annem hasta olduğu icin İzmir’e annemin yanına geldim ve malesef 1. Yıldönümümüz ayrı geçecek eşimle. Normalde beraber olsak evde hazırlık yapar kutlardım romantik şekilde ama evde değilim. Sizce nasıl kutlamalıyım. Önerisi olan var mı?