Naazli bende kafayı yemek üzereyim devlete gittim kalp atımı yok kese boş denildi 5 haftalık dedi bende özele gittim kalp atımıda vardı çocukta gözüküyordu 6 haftalık dedi bir hafta sonra gel dedi gittim özele 5 haftalık kalp atımı yok kese boş denildi bende şaşırdım ilk zamanlar aşırı midem bulanıyordu halsizlik ten ölen ben şuan bir halt yok arada başım dönüyor o kadar ikinci gebelik şuan ve devlette sıra yok özele para yok acile gitsem bakmıyorlar şaşırdım ya napıcamı