Kızlar park yatak sipariş verdim bugün geldi ve tekerleği kırık. Çok moralim bozuldu. Böyle bir durum başına gelen var mı. Arıyorum yok resim çekin atın değerlendirelim felan diyorlar. Bi daha tövbe ettim civilden bir şey asla almam. E bebek kadar kaliteli asla değil.