Mutlulugum oglumun ismi cift cok pismanim. Simdiden kendisine aras diyor :) Ahmeti asla kabul etmiyor gibi ve bu beni cok endiselendiriyor.. ilerde karakter bozuklugu olabiliyormus iki isimli insanlarda. Biz Ahmet Aras diyoruz tek isimle seslenmiyoruz ama disardaki insanlar ya Ahmet ya da Aras diyor, sinir bozucu.. cocuk icinde agir birsey 😒